Odata cu introducrera in programul de circulatie de catre Transferoviar Calatori al automotoarelor VT 643 pe ruta metropolitana Bucuresti Nord - Aeroport Otopeni, parca ti-e mai mare dragul sa faci o iesite scurta din capitala. Pentru prima oara(sau a 2-a) vedem in Romania material rulant feroviar folosit strict pe ruta pentru care a fost proiectat...
ARTICOLE DIN ZONA TRANSPORTULUI URBAN
Primăria Capitalei deblochează timid modernizările de V3A-CH PPC și V3A-CA 2010 în cadrul STB-URAC
Astăzi venim cu vești bune dinspre STB SA care va continua la URAC proiectele de reparații capitale și modernizare a tramvaielor V3A, proiecte încetinite în ultimii doi ani, dar care trebuie continuate, mai ales că specialiștii de la URAC au adus o serie importantă de îmbunătățiri a proiectelor odată cu începerea reparațiilor capitale la tramvaiele...
Tramvaiul V3A-93-CH-PPC #4014, primul tramvai realizat în noua schemă de vopsire a STB SA, a revenit pe traseu pe linia 41, după câteva săptămâni de absență. Acesta a fost vandalizat de așa numiții "artiști urbani" care desenează cu grafitti, mai pe scurt vandalizează, constant, mijloacele de transport în comun din capitală. Aceștia profită de...
Propunere pentru STB/TPBI: modificarea traseului liniei 8, mult mai rentabilă decât anularea ei
Chiar dacă timpul trece, să știți că noi nu uităm. Acum ceva timp, 7 martie 2019, STB-ul în vremea fostei administrații se elibera un comunicat de presă în care scria faptul că liniile 8, 35, 42 și 56 vor fi anulate sub pretextul îmbunătățirii eficienței, creșterea vitezei de circulație și sporirea încrederii populației în acest mijloc de...
Chiar dacă troleibuzul Astra Ikarus 415 T din prima serie #5127 a ieșit aproape conform proiect, de când a intrat în circulație după revizia capitală realizată la URAC a devenit o pată de culoare mult așteptată printre blocurile gri din capitală. Suntem conștienți că nu este normal să vorbim în 2022 despre troleibuze din 1997-2002, dar altceva nu...
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi vă prezentăm imaginile pe care nouă ne place să le vedem. Primii 120 m de șină nouă a fost montată pe traseul liniei 1 de tramvaie din capitală spre stația Bd-ul Iuliu Maniu. Este o schimbare de optică pe care noi o așteptăm de ceva timp, iar dacă vremea este bună se pare...
Așa cum ne șade bine ca popor undeva în luna mai 2021 ziua 25, Primăria Capitalei cu alai și toate cele, a predat linia sau mai bine spus 1.200 m de linie de tramvai constructorului Swietelski pentru modernizare la standardul de metrou ușor la fel ca și ceilalți aproximativ 25 km din traseul liniei 1, respectiv 10. Secțiunea de linie...
Pentru a putea realiza un model de succes întotdeauna este nevoie de coordonare, colaborare și comunicare între părți. Șantierul feroviar dintre Vidra și Comana este singurul lucru concret care se întâmplă acum și de aici ar trebui să înceapă totul, nu declarații fanteziste în media cu trenuri suburbane pe centura feroviară a capitalei în viitorul...
Aproximativ acum un an de zile, fostul primar al capitalei scotea pe șinele capitalei un produs electoral menit să ia ochii alegătorilor, în condițiile în care în cei 4 ani de mandat, nu a ieșit nimic de luat în seamă de pe porțile Uzinei de Reparații Atelierele Centrale ale Societății de Transport București.
Compania românească Astra Arad deținută de omul de afaceri Valer Blidar, a adus zilele trecute modelul de tramvai "Autentic", cel mai nou produs al companiei în probe la Oradea.