Săptămâna trecută au intrat în circulație primele tramvaie Astra Metropolitan în linia 25 din capitală, respectiv 3821, 3822 și 3823 sunt de zi de zi în traseu și o imagine mai mult decât așteptată și inedită pe "axa vest-est" din oraș.
ARTICOLE DIN ZONA TRANSPORTULUI URBAN
Odată cu intrarea în circulație a primelor 21 de tramvaie Astra Metropolitan în linia 41, am început să observăm câteva modificări în repartizarea vagoanelor din cadrul STB.
Viceprimarul General al capitalei, Dl. Stelian Bujduveanu, a anunțat recent în mediul on-line noi investiții pentru transportul public din capitală, respectiv investiții în 70 de tramvaie, modernizate capital, pe lângă achiziția în desfășurare de tramvaie noi Astra Metropolitan.
Undeva în luna decembrie a anului 2020 în România începea primul proiect pe jumătate tren metropolitan între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni (Henri Coandă), spunem pe jumătate pentru că trenurile de aeroport nu au infrastructură dedicată 100% lor iar mersul cadențat la un interval decent de 40min, incomodează uneori trenurile IR, RE și R de pe...
Astăzi reușim în sfârșit să venim cu vestea pe care toți o așteptăm de mai bine de 3 luni de zile, tramvaiele Astra Metropolitan au primit în sfârșit avizul comisiei de recepție iar Sâmbătă 10 Decembrie 2022 vor intră în circulație în linia 41.
Deși tramvaiele Astra Imperio Metropolitan au trecut cu succes toate probele, fiind emise certficate de omologare atât de AFER cât și de autoritățile responsabile din domeniu, aproximativ 100 de tramvaie din generația Imperio circulând fără niciun fel de problemă la Arad, Cluj Napoca și Oradea, cele din Arad având aproape 10 ani de exploatare,...
În ziua de 26 mai 2021 a fost oprită circulația tramvaielor pe inelul median pentru modernizarea a 1.2 km de linie dublă de tramvai, cu chiu cu vai Swietelsky AG a terminat lucrarea un an mai târziu în 26 mai 2022. De atunci au trecut mai bine de 4 luni și nu s-a mai întâmplat nimic...receptionarea se face...
Primăria orașului Mangalia a achiziționat în luna august a anului trecut prin fonduri europene 9 autobuze electrice de la Karsan, seria E-ATAK. Autobuzele au lungimea de 8.3m, greutatea de 11.500kg și viteza maximă limitată electronic la 60km/h. Puterea maximă este de 320cp și 2.500nm iar puterea continuă în exploatare este de 160cp și 1150nm.
Ne pricepem de minune să redemunim străzi și bulevarde dar nu știm dacă ironia sorții a intervenit în cazul de față. Situația de pe B-dul Doina Cornea, fosta activistă pentru drepturile omului, drepturi pe care bucureștenii nu prea le-au mai avut, fiind blocați în trafic mai bine de un an de zile în linia de autobuze 610 din cauza lucrărilor...
Societatea de Transport din București a recepționat și pus în circulație de la Uzina de Reparații Atelierele Centrale vagonul V3A clasic 091 pentru depoul Militari care a fpst pus în circulație în linia 25. Discutăm despre un V3A clasic care a fost readus în parametrii noi de funcționare din punct de vedere tehnic și estetic.