Indiferent de domeniul de activitate, perseverența este mereu cheia succesului. Jurnalul de bord impecabil al RE 16083 și 16084 alături de capacitatea de a suplimenta trenurile în funcție de numărul de bilete achiziționate cu anticipație, aduce Regio Călători o distincție virtuală pentru care muncește încă din 2019. Fiabilitatea și disponibilitatea...
OPERATORI TRANSPORT FEROVIAR CĂLĂTORI
Cel mai scurt sezon estival din istorie nu poate fi numit o performanță, sau depinde cum privim imaginea în ansamblu. La capitolul vagoane a fost o ruletă rusească, să nimerești un 20-68 pe Iași - Mangalia, tren de noapte, vagon modernizat ce-i drept pentru trafic de navetă, garantat te face să te gândești de 2 ori anul viitor cu ce...
Sezonul estival 2021 pentru Transferoviar Călători a avut un început promițător pe Buzău/Galați-Mangalia și modest pe București - Constanța. Neavând prea mare concurență pe Buzău - Mangalia, trenurile RE 15083/4 au reușit să transporte un număr rezonabil de călători mai ales în luna august când a fost și vârful sezonului estival pe litoral. Alta a...
Astra Transcarpatic, după cum bine cunoașteți, este OTF de călători din România care oferă cele mai bune servicii călătorilor transportați.
Se împlinesc 2 săptămâni de când automotoarele Bombardier Talent clasa VT 643 ies unul câte unul în probe de la Remarul Cluj pentru autorizarea personalului de tren și probabil teste alături de reprezentanții AFER pentru autorizarea automotoarelor pentru circulația pe căile ferate din România. Trebuie să recunoaștem că arată foarte bine dar nu ne...
Analiză preliminară: automotoarele Bombardier clasa 643 achiziționate de Transferoviar Călători
Chiar dacă modalitatea noastră de lucru nu implică analiza materialului rulant feroviar înainte de utilizarea acestuia, astăzi facem prima excepție în cazul automotoarelor Bombardier Talent 1 achiziționate recent de Transferoviar Călători.
Începând din 26 iunie, Transferoviar Călători oferă o alternativă locuitorilor din Buzău și Galați să ajungă pe litoralul românesc pentru a-și petrece concediul de odihnă la Marea Neagră!
Utilizarea trenului în România ca variantă pentru deplasarea rutieră, mereu a fost un subiect mai mult decât sensibil, un fel de "război al lumilor".
Odată cu numirea în funcția de Director General la OTF de stat Ovidiu Vizante ia prima măsură pentru "redresarea" companiei, propune majorarea tarifelor pentru trenurile operate de CFR Călători. Astăzi încercăm să facem o mică comparație pe 3 rute diferite între OTF privați și OTF de stat să vedem unde va duce ulterior scumpirea inevitabilă a...
Dacă în anii precedenți ne tot întrebam de ce TransFeroviar Călători nu intră măcar pe București - Constanța, ei bine, din 2021 TFC ne surprinde și parcă vrea să recupereze toți acei ani în care nu au făcut serviciu comercial de călători pe M800. Astăzi încercăm să prezentăm cât mai pe scurt variantele TFC de la București, Buzău...
Începând de astăzi Astra TransCarpatic introduce în circulație IR 15594, cel mai bun tren de noapte din România pe relația Arad - Craiova - București Nord prelungit acum până la Constanța. Tot astăzi intră în circulație și IR 15581 București Nord - Constanța - Mangalia.
Distanța feroviară dintre Brașov și Mangalia are o lungime de 435km și poate fi parcursă în 6 ore și 25 minute iar un bilet întreg pe toată distanța costă 66.30 lei cu Regio Călători. O călătorie București Băneasa - Mangalia costă 38.50 lei și durează 3 ore și 34 minute.