OPERATORI TRANSPORT FEROVIAR CĂLĂTORI

 

Pentru că sezonul estival a început pentru toți OTF de CĂLĂTORI, e bine de știut ce alternative avem ca să ajungem pe litoral, ce condiții oferă și ce tarife practică. Ieri am avut un drum (al 2-lea drum) de la București la Constanța, special pentru a face puțină ordine în OTF privați care ajung in 2021 pe litoralul românesc.

În stafsit am ajuns la momentul mult așteptat de atâta timp. Sezonul estival 2021 începe astăzi pe România Feroviară împreună cu Softrans SRL, OTF privat din care utilizează cel mai nou și modern material rulant asincron, cel mai bun raport calitate/preț, siguranță și confort.

Cei 35 km feroviari dintre Târgoviște și Pietroșița văd de ceva timp un mers de tren rezonabil cu 12 trenuri pe zi pus în practică de Transferoviar Călători. Durata medie a unei călătorii cu 12 opriri este de 60 min iar condițiile sunt mai mult decât decente.
Automotoarele DH 2 folosite pe această rută sunt exact ce trebuie...

Poate pe o rută gen Alexandria-Roșiori Nord ar fi mers dar între Constanța și Mangalia e cam trist ce se întâmplă. Nu de alta dar în Mangalia sunt hoteluri și restaurante deschise tot timpul anului, surpriză mare în 2021 a fost că la sfârșit de săptămână în februarie-martie mai toate au fost ocupate aproape de 100%.

Pentru că ne place să privim către viitor și să evidențiem puținele lucruri bune care se mai întâmplă în sistemul feroviar din România, astăzi mergem la Mangalia în plin sezon estival 2021.

Pentru promovarea transportului feroviar spre aeroportul Henri Coandă, pentru susținerea OTF de pe această linie și pentru susținerea normalității .