V3A-93-CH-PPC #224 pentru depoul Alexandria a intrat la probele statice în URAC
Dacă anul trecut s-a reușit cu mari sacrificii realizarea prototipului V3A-93-CH-PPC #4014, 6 luni mai târziu, cu aceleași sacrificii se pregareste predarea către depoul Alexandria al tramvaiului V3A-93-CH-PPC #224. Din cauza lipsei de finanțare începute de mai bine de 2 mandate de primar general al capitalei, a dezordinii din cadrul departamentului de achiziții și lipsa unei standardizări pentru orice etapă de fabricație, avem un ritm de lucru mai încet decat viteza melcului. Teoretic în iulie ar trebui să iasă V3A-93-CH-PPC #4021 , rămâne să vedem dacă se va și întâmplă asta!
Spre
deosebire de prototipul V3A-93-CH-PPC #4014, #224 este dotat cu
instalație de climatizare, noutatea o prezintă noile grile de ventilație
realizate în regie proprie în URAC. Conducerea STB și Primăria
Capitalei ar trebui să se gândească bine și să vină cu soluții de
finanțare pentru trecerea întregii flote de tramvaie V3A-93-CH-PPC și
V3A-CA-CH-PPC prin RK. Discutăm despre aproximativ 67 de tramvaie care
ar trebui să asigure un serviciu comercial până în 2030, atunci când
teoretic, capitala va avea 300 tramvaie asincrone de generație nouă din 4
secțiuni.
Până la sfârșitul anului ar mai trebui să iasă din URAC de la repatatie capitală(RK) și V3A-93-CH-PPC #4008, #4011 și #4020 pentru depoul Alexandria și repartizare în linia 41. Procedeul de reparație capitală al V3A-93-CH-PPC și producția de noi V3A-CA-CH-PPC sunt momentan singurele măsuri logice și și firești pentru cererea din ce în ce mai mare pentru transportul în comun din capitală, până când vin tramvaiele noi sunt necesare și investiții în infrastrulctura și timp, timp pe care nu prea îl mai avem, actuală flota de tramvaie îndeplinește cu greu criteriile tehnice și estetice pentru a mai ieși zilnic în traseu...
Sursă foto: Mobilitate.EU