Update Grădiștea linia 102: ne apropiem de începerea lucrărilor de artă, elevații, canale de drenaj, regularizare maluri, rambleu...
Dragi prieteni feroviari și nu numai putem spune că a sosit momentul pe linia 102 sectorul Grădiștea - Comana în care PORR Construct se axează doar pe construit. S-a terminat etapa în care au avut de defrișat zona, eliberat terenul de ce a rămas după demolarea pilonilor podului neterminat în 89 și pregătirea șantierului pentru realizarea noilor lucrați de artă industrială care vor fi realizate în zona.
Piloții montați pe partea cu gara din Grădiștea au fost sparți în vederea turnării radierului și mai departe pentru realizarea elevațiilor viaductului, elevații care vor lega viitorul pod feroviar de ambele maluri ale răului Argeș. Cel mai probabil după dată de 1 mai vom începe să vedem cum viaductul prinde formă pe vechiul traseu al liniei de cale ferată București Progresul - Giurgiu.
Pe malul stâng partea cu comuna Vidra, forezele sapă de zor pentru a turna ultima serie de piloți care vor lega viaductul de noul rambleu. Ne bucurăm că a fost ales vechiul traseu de cale ferată pentru că există și factorul istoric care pentru mulți nu înseamnă nimic, dar de care pot profita eventualele trenuri charter/turistice care vor aduce la capitală pasagerii vaselor de croazieră de pe Dunăre.
Noul rambleu de pe malul stâng începe să fie din ce în ce mai impunător,
o lucrare care ar trebui să aibă peste 1.2km lungine pe ambele maluri,pentru a realiza declivitatea corespunzătoare proiectului începe să se
impună în peisajul lacustru, unde luciul de apă predomină construcțiile
feroviare.
Sursă foto din Grădiștea: România Feroviară