Update 12 Grădiștea: S-a încheiat era nepuțintei, începe era normalității secolului în care trăim
CLICK PE IMAGINE PENTRU A MĂRI
După cum era de așteptat, datorită ritmului de lucru foarte bun, PORR Construct a dat jos și ultimul tablier metalic rămas moștenire de la fostul regim pe când se construia repede și prost. Ritmul de lucru și mobilizarea de pe șantier nu pot decât să ne încânte, chiar se vede evoluția de la o zi la alta, ce să mai vorbim de la o săptămâna la cealaltă !
Odată cu ultimul tablier metalic dat jos sperăm că era neputinței, indolenței și a indiferenței va lua sfârșit și va începe epoca normalității secolului în care trăim.
Dacă podul de la Grădiștea nu mai există iar imaginea dezolantă pe care o vedeam în drumețiile noastre pe acolo în ultimii 8 ani a dispărut și ea, așa face și calea ferată sau rămășițele de cale ferată rămase între Grădiștea și Vidra. Aproape jumătate din cei 7 Km de cale ferată dintre Grădiștea și Vidra a fost scoasă iar terenul pregătit pentru noul rambleu al noii căi ferate București Progresu - Giurgiu. Chiar dacă Vidra - Comana va fi sector de linie nouă cu toate cele 4 poduri, și de la Comana mai departe spre Vlad Țepeș se întâmplă lucruri mai mult decât interesante pe care încercăm să le prezentăm data viitoare.
Din păcate, odată cu trecerea la ora de iarnă noi nu vom mai putea relata evoluția lucrărilor ca și până acum, când am încercat să menținem un update odata la 2 săptămâni dar vom face tot posibilul să venim măcar cu un update la 4-5 săptămâni/1 lună până când începe din nou ziua să crească și vom reveni la ora de vară.
Sursa foto din Grădiștea: România Feroviară