Swietelsky AG | România mărește ritmul lucrărilor de pe Bdul Gen. Vasile Milea, avem prima porțiune de linie nouă deja montată
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi vă prezentăm imaginile pe care nouă ne place să le vedem. Primii 120 m de șină nouă a fost montată pe traseul liniei 1 de tramvaie din capitală spre stația Bd-ul Iuliu Maniu. Este o schimbare de optică pe care noi o așteptăm de ceva timp, iar dacă vremea este bună se pare că și ceilalți aproximativ 140 m până in stație vor fi executați săptămâna asta. Suntem conștienți că mai este foarte mult de muncă dar când vezi cum șantierul evoluează de la o săptămână la alta, ți-e mai mare dragul să scrii câteva cuvinte despre mult așteptata evoluție.
Cel mai îmbucurător lucru este că se lucrează și duminică iar materialele de construcții sunt intrate în flux contiunuu de livrare și mereu sosește câte ceva, mereu observăm materiale de construcții în plus față de săptămâna precedentă. Altă noutate care merită evidențiată este demontarea și pregătirea ultimilor 200 m de linie spre Bd-ul Timișoara și pregătirea infrastructurii pentru realizarea stratului suport și armarea suprastructurii șinei de tramvai.
Pentru
prima oară de când au început lucrările, apare la orizont
varianta(neoficială) ca linia 1 să fie reintrodusă în circulație mai
devreme decât linia 10, se poate merge și pe varianta asta, după ce se
instalează stratul suport și se execută armarea acestuia, se poate da
drumul pe o linie și cealaltă să fie construită ulterior, pentru că se
poate lucra astfel,fără probleme.
În toate capitalele europene transportul în comun pe șine este cel mai ecologic și eficient indiferent dacă discutăm despre tramvai sau metrou, este transportul carese extinde cel mai agresiv și care deja a dat naștere conceptului de tramvai-tren, un mijloc de transport în comun care a apărut din cauza capacității reduse de transport călători ale actualelor tramvaie raportate la cererea existanta și nevoile de transport ale călătorilor.
Sursa foto: România Feroviară