Softronic Craiova & RE 11681/11682, unele dintre puținele motive pentru care încă ne mai sunt dragi căile ferate din România
După ce la sfârșitul lunii iulie am avut parte de o experiență nu prea plăcută cu IR 1681 București Nord - Constanța - Mangalia, săptămâna trecută am zis să testăm altă varianta sau variante pe aceeași ruta și am ales RE 11681 + RE 10083 și RE 10084 + RE 11682!
Trebuiau neapărat aceleași condiții meteo ca și în iulie, 36 *C la umbră pentru corectitudinea testului. Rezultatele au fost atât de diferite încât putem spune clar, datorită Softronic/Softrans și a încă 2-3 entități private încă mai îndrăgim căile ferate din România.
Starea tehnică și estetică a EMU 001 la cei 8 ani și 2.5mil km parcurși este la ani lumina față de ce am avut în IR 1681 iar prețul unei călătorii este de 39lei pe București - Constanța. Temperatura exterioară 36*C nu a influențat cu nimic cele 24*C în RE 11681 al Softrans SRL.
Chiar dacă la V.max de 160km/h colantul cu Netflix începea să se dezlipească în zona geamurilor din cauza celor 36*C de afară, în interior instalația de climatizare nu a avut nici cea mai mică problema în a menține temperatura ambientală la 24*C in conditiile in care trenul era incarcat 100%.
Începând
din primăvară rezervările on-line la Softrans se fac numai
cu plata integrală în avans a călătoriei, un lucru foarte bun din moment
ce la sosirea în Constanța nu era nici măcar o hârtie aruncată pe jos
în tren în condițiile în care trenul venea tocmai de la Brașov. Gradul
de civilizație al călătorilor plătitori de bilet fiind onorabil, mult
peste media văzută în alte trenuri sau rute din țară.
Sursă foto & text: România Feroviară