Softronic Craiova pregătește o livrare de 5 locomotive TransMontana pentru Green Cargo Suedia până la sfârșitul anului 2021
Dragi prieteni feroviari și nu numai, avem plăcerea să vă anunțăm că TransMontana 050 a plecat Joi 09 Septembrie în Suedia,
fiind însoțită până la Curtici de TransMontana 055, care ulterior s-a
întors în Softronic. În a 2-a parte a lunii septembrie TM 055(Mb4013) și
TM 056(Mb4014) vor realiza testele finale pe tradiționala trasă
Cernele - Craiova - București Băneasa - Constanța și retur, urmate de TM
057(Mb4015) și TM 058(Mb4016) sperăm până la finalul anului 2021, începutul anului 2022.
Pentru
a lămuri eternele discuții fără rost legate de contractului cadru
semnat de Green Cargo și Softronic, fiți siguri că în Suedia vor ajunge
mai mult de 100 locomotive TransMontana în decursul anilor care vor
urma. Green Cargo are prioritate la comenzi și în funcție de finanțele
disponibile, un număr de 5-9-12 sau mai multe locomotive pe an vor pleca
în Suedia.
A 2-a noutate din Softronic este TransMontana 014, prima locomotivă asincronă bi-sistem fabricată de Softronic a fost achiziționată de DB Cargo România, urmând ca după terminarea RR - reparației planificate a vehiculului feroviar cu ridicarea de pe osii va intra în flota OTF privat de marf.
A
3-a noutate din Softronic se numește TransMontana 060 iesita de la
vopsit exact când am fost noi acolo și care va ajunge undeva în
primăvara lui 2022 (sau mai devreme) la EP Rail România. În 2020 ne
bucurăm că am ajuns la TM 050, în 2021 am clipit de 2 ori, anul aproape a
trecut și am ajuns la TM 060, majoritatea locomotivelor fiind vândute
la export sau unor OTF de marfă străini care activează atat în România și
Europa.
Softronic Craiova rămâne printre puținele insule de excelență în domeniul feroviar din România și singura companie care produce material rulant asincron fie că vorbim de EMU sau Locomotive, care au confirmat cu succes cele mai exigente cerințe din domeniul feroviar intern dar mai ales extern.
Sursă foto din Softronic: România Feroviară