SOFTRANS SRL s-a retras de pe București - Constanța, sezonul estival 2021 a luat sfârșit
Dragi prieteni feroviari și nu numai, așa cum se cuvine am lăsat ce era mai bun la sfârșit, cum mereu asteptam în fiecare an începând din 2015, parcă ieri am dat startul sezonului estival 2021 cu Softrans SRL și priveam incerzatori înainte anticipând un sezon foarte bun pentru toți OTF din România. Deloc spre surprinderea noastră, sezonul estival 2021 a fost unul foarte bun și ar fi putut fi perfect dacă și ceilalți OTF ar fi urmat programul deja consacrat al Softrans SRL din ultimii 7 ani, start sezon estival la începutul lunii aprilie și terminare la sfârșitul lunii septembrie. Ce-i drept în 2021 Softrans au intrat pe Constanța pe 1 MAI dar în anii precedenți APRILIE a fost luna în care opream prima dată asincronele în valuri la Constanța.
Cele 3 rame electrice fabricate de Softronic Craiova între 2014 și 2019 au parcurs deja împreună pe Căile Ferate din România distanța de 4.300.000km și există toate șansele ca în 2022 să depășească reperul de 5 milioane de kilometri. Dacă la început am avut și noi semne de întrebare în legătură cu randamentul EMU 001, odata cu trecerea timpului fiabilitatea a devenit o certitudine iar ofertele de preț combinate cu calitatea serviciilor oferite, au dus Softrans la un nivel de unde nu mai pot fi ajunși de nimeni.
Începând de mâine putem călători cu Softrans SRL de la Craiova la București cu 34lei, de la București la Brașov cu 29lei și de la Craiova la Brașov cu 63lei. Sunt 4 trenuri private care oferă condiții normale de călătorie pentru secolul XXI, călătorii transportați beneficiind de Wi-Fi gratuit, climatizare automată, automate de cafea/ sucuri/snacksuri și sistem de informare în timp real. Momentan trenul de dimineață din Brașov spre Craiova este sărit din schemă pentru că EMU 002 cel mai probabil intră la RR - reparație periodică a vehiculului, procesele tehnologice sunt realizate cu ridicarea de pe osii/boghiuri.
Sursă foto din Gara Constanța și Gara Băneasa: România Feroviară