Regio Calatori ia coroana sezonului estival 2021 si devine primul OTF privat cu servicii mai bune decat OTF de stat pe Brasov - Mangalia

21.09.2021
Indiferent de domeniul de activitate, perseverența este mereu cheia succesului. Jurnalul de bord impecabil al RE 16083 și 16084 alături de capacitatea de a suplimenta trenurile în funcție de numărul de bilete achiziționate cu anticipație, aduce Regio Călători o distincție virtuală pentru care muncește încă din 2019. Fiabilitatea și disponibilitatea DMU Alstom 72500 în România pentru trenurile estivale ale RC rămân impecabile, nici un tren estival al RC nu a întâmpinat probleme sau a fost anulat din diverse motive în ultimii 3 ani de când au început să circule până la Mangalia.

Pe lângă creșterea constantă a parcului de material rulant, Alstom serie X 72500 titularul sezonului estival 2021 fiind DMU 5015/5016, încercăm să evidențiem mai jos o parte din factorii care au ajutat Regio Călători în 2021 să se distanțeze de ceilalți OTF:
-capacitatea de a suplimenta trenurile în funcție de numărul de legitimații de călătorie achiziționate cu anticipație;
-oferta de preț RE și mers de IR pe M800;
-cel mai bun timp de parcurs pe Brașov - București Băneasa - Mangalia și retur;
-program de circulație cu ore foarte bune;
-jurnalul de bord impecabil din anii precedenți.

Chiar dacă nu e printre cele mai reușite carde realizate de noi, cele 9 vagoane ale RE 16083 Brașov - Mangalia, surprinse în Neptun într-o zi toridă de august, nu fac decât să confirme un sezon estival mai mult decât reușit pentru Regio Călători!

Sursă foto din Neptun/Mangalia: România Feroviară