PORR Construct a început amenajarea șantierului pentru lotul Vidra - Comana de pe linia 902 București Progresul - Giurgiu
Când mai erau 6 săptămâni și se împlineau 16 ani de când nu a mai trecut
nici un tren pe linia 902 București Progresul - Giurgiu, PORR Construct a
demarat amenajarea șantierului pentru cea mai grea lucrare de pe linia
902, lotul dintre Vidra și Comana.
Cei 12 kilometri de cale ferată vor fi reconstruiti de la zero împreună cu podurile de pe râul Sabar, Argeș și Neajlov.
PORR Construct a pregătit deja o logistică impresionantă pentru acest proiect feroviar, o "armată" de oameni și utilaje sunt în stand-by pentru a începe lucrările. Pentru moment ca și detaliu tehnic vă putem spune că se va lucra pe traseul vechi al căii ferate construite și date în circulație în 1869, întreaga zonă va fi reconfigurată. Șantierul ar fi putut începe mai repede dar constructorul NU are nici o vină, dat fiind faptul că în România anului 2021 birocrația e ceva de speriat, obținerea autorizațiilor a devenit o suferință fizică și morală ridicată la rang de artă.
România Feroviară va fi prezentă pe șantier cu orice ocazie posibilă, sperăm să avem o medie de prezentare cam la 2-3 săptămâni și cu acordul PORR Construct să vă ținem la curent cu ultimele evoluții de pe șantierul liniei 902. Menționăm că orice publicație poate prelua informațiile postate de România Feroviară cu respectarea regulei de bun simț numită menționarea sursei.
Se pare că cei 8 ani în care am luat linia la picior și v-am prezentat
toate gările în orice anotimp pe pagina de Facebook împreună cu toată
istoria liniei, se vor prelungi cu încă 2 ani iar la aniversarea de 10
ani sperăm să facem ultimul articol din teren și primul din tren pe
linia 902.
Mulțumim PORR Construct pentru deschiderea către dialog și
mulțumim dumneavoastră, abonați fideli pentru susținere;
România
Feroviară va avea site-ul activ și anul viitor. Dacă proiectul era gândit
pentru un an și în funcție de activitate prelungeam sau nu, acum nu
avem de ales și vom începe să strângem fondurile necesare și pentru anul viitor.
Sursa foto din Grădiștea: România Feroviară