Linia 902 București Progresul - Giurgiu, întâmplări din trecut, acțiuni în prezent și consecințe în viitor
În
contextul în care traficul feroviar de marfă crește de la un an la
altul, multe țări (guverne) făcând din asta o adevărată obsesie (în
sensul
bun), încercând să scoată cât mai multă marfă de pe șosele, România
pare încă circumspectă din punctul asta de vedere. Datorită OTF privați
de marfă, cantitățile de marfă transportate pe feroviar în România au
parte de o creștere timidă în ultimii ani.
Odată
cu finalizarea lucrărilor și redeschiderea circulației feroviare pe
linia 902, România Feroviară anticipează în primii 2 ani de la
redeschiderea circulației, că traficul de marfă îl va depăși pe cel de
călători. CFR Infrastructură trebuie să speculeze răgazul rămas până în
2023 și să remedieze punctele critice de pe centura feroviară a
capitalei dintre Jilava și Chiajna/Chitila dar nu numai.
Sursă foto din Giurgiu Oraș și Nord: România Feroviară