Începând din 13 iunie Transferoviar Călători introduce 3 trenuri sezoniere pentru Constanța și 2 pentru Mangalia
Transferoviar Calatori OTF privat cu sediul în Cluj-Napoca introduce din 13 iunie 2022 trei
trenuri până la Constanța și două până la Mangalia, practic
Transferoviar Călători dublează numărul de trenuri sezoniere față de
anul 2021, primul an în care au ajuns la Constanța și Mangalia cu trenul
de Buzău și cel din București. Vor intra în circulație următoarele
trenuri spre Constanța RE 10081, RE 10085 din Bucuresti și RE 10083 din Buzau iar returul va fi
asigurat de RE 10082, RE 10086 spre Bucuresti și RE 10084 spre Buzau via Faurei.
Până la Mangalia vor ajunge RE 10083 de la Buzău și RE 10085 de la București, returul va fi cu RE 10084 spre Buzău și 10086 spre București.
Cel mai probabil ruta Buzău - Mangalia RE 10083 și retur RE 10084 va fi realizată cu ADH 11 modernizat începând din 2010 dotat cu instalație de climatizare, în total automotorul oferă 198 locuri, 174 la clasa a doua și 24 la clasa întâi. Cele 2 trenuri de pe ruta București - Constanța RE 10081/RE 10085, unul mai departe spre Mangalia RE 10085 și retur cu RE 10086 vor fi operate cu noile automotoare Bombardier BR 643 impoarate în 2021 din Germania.
Chiar dacă materialul rulant utilizat de Transferoviar Călători nu se mai află la "prima tinerețe" compania compensează prin ofertele de preț pentru rangul RE și salubrizare la interior impecabilă. Față de anul trecut când era folosit material rulant cu ani de fabricație 1975 modernizat ce-i drept în 2006, în 2022 Transferoviar Călători va utiliza material rulant produs în 2004 sau modernizat în 2010 dotat cu climatizare, toalete ecologice cu suprafață cât celebra garsonieră din Cluj și cum am mai spus, salubrizare impecabilă.
Toate trenurile se încadrează în oferta tarifara de distanță 200-250km și o călătorie la clasa a 2-a ar trebui să coste 33.50lei(cu tariful de rezervare loc inclus) dar există posibilitatea ca București-Constanța să coste o idee mai puțin față de București/Buzău - Mangalia și retur.
Sursă foto și text: România Feroviară