Express'ul Roșiori Nord - București Nord al Transferoviar Călători îmbrăcat în noua imagine a companiei

28.11.2022

Despre Transferoviar Călători am vorbit ultima oară prin iulie parcă, atunci când am mers cu ei pe Constanța-Mangalia și retur.

Astăzi ne dau din nou motive să-i prezentăm pe România Feroviară fiindcă acest OTF privat încearcă să schimbe imaginea companiei (rebranding) și să vină cu ceva nou în materie de design exterior.

Să spunem că aprobăm 80% din noul design și că se putea mai bine. :)

Automotoarele VT 614 au fost fabricate la uzinele MAN SE Uerdingen Waggonfabrik între anii 1973-1975, trenurile fiind modernizate ulterior în anul 2006 când au primit scaune individuale, unele așezate față în față cu măsuțe, toalete ecologice, mochetă la clasa a 1-a în compartiment + scaune reglabile.

Chiar dacă VT 614 nu are aer condiționat, putem spune că este favoritul nostru din multe puncte de vedere. Provine dintr-o eră când inginerii puneau accentul pe confortul pasagerilor și implicit calitatea asamblării, VT 614 are farmecul lui aparte ce-i drept, al unei epoci demult apuse cand Autocad'ul nu exista iar hârtia milimetrică și formulele de calcul al rezistenței materialelor făceau legea în departamentele de proiectare.

Din fericire interiorul a rămas neschimbat, scaune confortabile de un turcoaz superb, vagon aerisit fără senzație de claustrofobie și chiar dacă afară erau 5*C, în interiorul automotorului se putea sta fără probleme în mânecă scurtă, cele 4 compartimente întotdeauna vor fi un mare plus al acestei seriil.

Fotografia cu interiorul este cu sugestie de prezentare, realizată în RE 15083 Buzău - Mangalia!

Sperăm ca în viitor Transferoviar Călători să-și facă punct de lucru în Roșiori Nord și ulterior să între și pe linia 102 București Progresul - Giurgiu de anul viitor.

Nu ne ascundem intenția că vom iniția câteva discuții cu ei pe tema asta începând de anul viitor din primăvară, ne place ceea ce au făcut pe Titan Sud - Oltenița și am vrea să vedem Transferoviar Călători și pe linia 102 cu același mers cadențat de 23 de trenuri pe zi.

Surse foto & text: România Feroviară