După o scurtă vizită tehnică a angajaților STB pe șantierul de la Vasile Milea, angajații constructorului au dispărut ca...
Astăzi am fost să vedem minunea de pe Vasile Milea, noua șină de tramvai pentru liniile 1 și 10 dintre stațiile Pod Grozăvești și Bd Iuliu Maniu este finalizată în procent de 95%. Chiar dacă catenara este montată provizoriu imaginea este una mai mult decât plăcută pentru că nu mai e mult până departe, constructorul are termen de finalizare al lucrărilor peste aproximativ 30 de zile. După mai multe sesizări ale situației care mai avea puțîn și dădea in penibil, constructorul a primit un termen limita devansat cu 7 luni față de aberația de pe panoul informativ cu finalizarea lucrărilor in data de 31-12-2022.
În ultima perioada s-a lucrat într-un ritm mai normal secolului în care trăim, linia montată și asfaltată, catenara instalată provizoriu, stâlpi de susținere și iluminat pe întreagă distanță dintre stația Pod Grozăvești și Bd Vasile milea și peroane finalizate în Bd Vasile Milea, dar dacă comparăm cu ce se întâmplă pe linia 102 București Progresul - Giurgiu unde cam în aceeași perioada de timp se construiește un viaduct legat de un rambleu tot de cam 1.100m lungime peste răul Argeș, plus încă câțiva zeci de km buni de cale ferată nouă sau reabilitată, orice scuză ar avea constructorul de pe Vasile Milea este nulă...
Situația s-a schimbat radical în bine și între stațiile Bd Vasile Milea și Bd Timișoara unde mai sunt de montat 40-50m de linie pe sensul spre Bd Timișoara și de turnat covorul de asfalt. La nici 45 de minute după vizită STB'ului am trecut noi pe șantier și aici ne-am dat seama că se lucrează în cel mai pur stil românesc, numărul mare de angajați care lucrau la linie când au venit angajații STB nu prea mai erau de găsit, din 20 de oameni prezenți pe șantier dacă munceau 10 suntem foarte indulgenți...
Teoretic la sfârșitul linii mai revin în circulație tramvaiele 1 și 10 și scăpăm de mereu blocata în trafic linie de autobuze 610!
Sursă foto: România Feroviară