Compania CER (Central European Railways) Cargo Holding achiziționează 2 locomotive Softronic TransMontana v 3.2

08.10.2024
CER (Central European Railways) Cargo Holding achiziționează locomotivele TM 480-089 și 480-091

[RO]

În calitate de companie lider în transportul feroviar de marfă în Ungaria și Europa Centrală, CER Cargo Holding oferă servicii de calitate de primă clasă: de la transportul de marfă până la expedierea de marfă, precum și transportul de loturi militare și alte proiecte.

Sistemul lor IT integrat și specific și flota proprie de locomotive garantează clienților o calitate previzibilă. Măsura politicii CER Cargo Holding de calitate: precizie - fără compromisuri.

CER Cargo Holding deține 3 locomotive Softronic TransMontana v2.0 fiind al 2-lea client extern pentru Softronic Craiova, astăzi anunțăm în exclusivitate semnarea contractului pentru încă 2 locomotive, de data asta v3.2 echipate cu ETCS, locomotive interoperabile pe căile ferate convenționale din Europa!

Locomotiva Softronic TransMontana v3.2 este o locomotivă mulți-sistem 25 kV 50 Hz and 15 kV 16⅔ Hz. Locomotiva are o putere de tracțiune de 6.000kW/430kN iar frânarea regenerativă este capabilă să recupereze 2 000 kW.

[EN]

As a leading rail freight company in Hungary and Central Europe, CER Cargo Holding offers first-class quality services: from forwarding to freight forwarding, as well as the transport of military consignments and other projects.

Its integrated and dedicated IT system and its own locomotive fleet guarantee its customers predictable quality. The measure of CER Cargo Holding's quality policy: precision - without compromise.

CER Cargo Holding owns 3 Softronic TransMontana v2.0 locomotives, being the 2nd external customer for Softronic Craiova, today we exclusively announce the signing of a contract for 2 more locomotives, this time v3.2 equipped with ETCS, interoperable locomotives on conventional railways in Europe!

The Softronic TransMontana v3.2 locomotive is a multi-system 25 kV 50 Hz and 15 kV 16⅔ Hz locomotive. The locomotive has a tractive power of 6,000kW/430kN and regenerative braking capable of recovering 2.000kW.