Actualizarea 52 linia 102: Informații și imagini de actualitate din Vidra, Grădiștea și Comana
Dragi prieteni feroviari și nu numai, astăzi venim cu informații și imagini de actualitate din Vidra, Grădiștea și Comana. Fiindcă Linia 102: București Progresul - Giurgiu reprezintă un subiect foarte important pe care noi îl acoperim deja cam de 10 ani, și am dovedit de atâta timp că România Feroviară nu vorbește din copy/paste, astăzi, vă răsplătim răbdarea și bunul simț din comentariile de pe grup cu prima actualizare pe 2024!
Povestea
dintre ani de pe șantierul Liniei 102 este sinonimă cu normalitatea
secolului în care trăim. Angajații PORR Construct și ai celorlalte firme
asociate nu au stat deloc într-o perioadă
în care mulți nu fac altceva
decât să petreacă încă o rotație completă a planetei în jurul Soarelul.
În localitatea Vidra, podurile care realizează trecerea feroviară peste râul Sabar, sunt gata 100%.
A mai rămas de montat contrașina, de realizat prisma de balast și burarea finală a liniei.
Calitatea lucrărilor realizate de constructor este indubitabilă, standardele actuale din construcții eficientizează la maxim rezistența materialelor iar formulele și puterea de calcul realizează proiecte care vor rezista fără probleme generații de acum încolo.
În localitatea Grădiștea, pe malul stâng al râului Argeș primul tronson al noului tablier pentru podul peste râul Argeș este finalizat. Trebuie să ținem cont că este nevoie de 5 astfel de tronsoane pentru a realiza tablierul metalic din grinzi cu zăbrele al noului pod care va realiza trecerea feroviară peste râul Argeș.
Surpriza vine de pe malul drept al râului Argeș, acolo unde dacă acum câteva săptămâni nu era nimic, ei bine, astăzi și aici se sudează non-stop pentru realizarea tablierului care va face legătura între rambleul dispre Vidra și rambleul dinspre Comana, singura porțiune de linie nouă de pe Linia 102, cu o lungime de aproximativ 12km.
În localitatea Comana, trecerea peste râul Neajlov este finalizată. Podul feroviar este gata și la fel ca în Vidra a mai rămas de realizat prisma de balast, montarea contrașinei și realizarea burajului final. Și aici s-a lucrat conform proiectului și al standardelor actuale, s-au construit ziduri de sprijin din beton armat care asigură protecția malurilor și al culeelor podului.
Anul 2024 se anunță plin de subiecte de interes major și așa cum am publicat până acum, vom face tot posibilul să rămânem temperați și realiști. La anumite subiecte avem exclusivitate și în stilul caracteristic nouă vom împărtăși informația corect și fără entuziasm nefondat.