Actualizarea 49 linia 102: Avem 3 poduri în lucru pe linia 102 și imagini în premieră cu podul peste râul Neajlov din Comana
Dragi prieteni feroviari și nu numai, datorită amabilității inginerilor PORR Construct implicați în proiectul Liniei 102, astăzi mergem de la Vidra la Comana, urmând fix evoluția șantierului!
Mai precis, cele 3 poduri deja montate aflate în curs de execuție:
În Vidra, vedem podurile peste râul Sabar ajunse undeva la 70% din planul de execuție. Pare că predalele sunt deja montate și se așteaptă montarea cuvei de balast și intrarea utilajelor de profilare prismă de balast și burare preliminară pe rambleul Vidra aflat în plan îndepărtat!
Chiar
dacă în Comana panourile fonoabsorbante încep să ne calce pe
nervi (acuma na...asta e legislația Europeană, chiar dacă estetic deranjează și
nu putem trage cadre spectaculoase în materie de Trainspotting), venim astăzi în premieră cu
primele imagini ale podului peste râul Neajlov, un pod format din 2
tabliere metalice, 2 culee și o pilă centrală din beton. Podul având astfel 2 deschideri. (vezi poza de mai sus)
Tablierele abia au fost urcate pe culee, iar de aici deducem un interval de finalizare al podului undeva cam pe la sfârșitul lunii octombrie pentru că PORR Construct se mișcă acum cu viteza maximă posibilă (dacă discutăm de evoluția întregului șantier).
Gara
Comana și-a recăpătat "numele fizic" pe clădirea gării și este
incredibilă. Stadiul lucrărilor aici a ajuns la 85%, unde au mai rămas de
montat barierele automate de la trecerea de nivel cu strada Șerban
Cantacuzino, acoperișurile peroanelor și mijloacele necesare pentru informarea călătorilor
din clădirea gării.
Da dată asta nu am mai încărcat articolul cu "tone" de fotografii, pentru că sunt suficiente cele 3 pentru prezentarea evoluțiilor din șantier.
Puteți să ne credeți pe cuvânt cu ultima veste bună din articolul de astăzi: tabela din gara Comana este montată!
Surse foto & text: România Feroviară