Actualizarea 30 Grădiștea: Suntem în punctul în care 90% din pile sunt montate, din septembrie încep lucrările de finețe și precizie
Pentru
că avem ocazia unică să vedem împreună ce înseamnă evoluția unui
șantier finanțat din fonduri europene în secolul XXI și profesionalismul
PORR Construct cu care nu ne vom mai întâlni în zona noastră de
activitate, menținem ritmul de o vizită la 3 saptamanai pe șantierul
liniei 102 pe sectorul Comana-Grădiștea.
Astăzi putem spune că 90% din elevatii sunt montate, pile și blocuri de fundație iar în cap X spre comana deja se măsoară poziționarea cofrajelor pentru turnarea banchetelor pentru cuzineți, pe malurile răului Argeș mai sunt de turnat 5 elevatii(pile) 3 simple și 2 duble care au sub blocurile de fundație o ancorare formată din 24 de piloți.
Dacă
până în iarnă trecută făceam lobby pentru păstrarea clădirilor istorice
din Gara Comana, de când PORR Construct a început lucrările pentru
reabilitatea și modernizarea sectorului de linie Vidra-Grădiștea-Comana,
nu vrem decât să vedem linia introdusă
din nou în mersul trenurilor de călători și marfă.
Pare că vedem cum deja se montează prefabricatele din beton care vor formă ulterior baza pentru 2 dintre cele 3 viitoare peroane ale gării din Comana. Momentan e prea devreme să anticipăm dar nu este nimic greșit să visam cu ochii deschiși. Dacă nu visam la ce se întâmplă acum pe linia 102, în 2013 când am început campaniile de informare și conștientizare a importanței liniei în presă internă și internațională, astăzi mai mult că sigur nu se întâmplă nimic pe linia 102.
Sursă foto & text: România Feroviară