A fost emisă autorizația pentru execuția lucrărilor de construire Etapa I - Modernizarea liniei cf între Vidra și Comana, obiectivul de investiții face parte de rețeaua feroviară TEN- T
Dragi prieteni feroviari și nu numai, în sfârșit avem undă verde pentru începerea lucrărilor de modernizare de pe linia 902 București Progresu - Giurgiu!
Modernizarea liniei de cale ferată dintre Vidra Km 18+180 și Comana Km 30+200 inclusiv cele 4 poduri de peste râurile Sabar(2), Argeș și Neajlov.
Se va lucra pe traseul liniei actuale
construite în 1869 cu mici modificări în zona râului Argeș datorită
lucrărilor de regularizare a malurilor și a viaductelor care vor avea
aproximativ 1100 m pe fiecare mal al râului.
În data de 24 august a fost emisă autorizația pentru execuția lucrărilor de construire Etapa I - Modernizarea liniei cf între Vidra și Comana, exclusiv podul peste Argeș și podul peste Neajlov din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea liniei cf București Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 - Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana". Obiectivul de investiții face parte de rețeaua feroviară TEN- T.
Valoarea lucrărilor autorizate ( fără TVA ) este de 200.370.769,79 lei, reprezentând valoarea lucrărilor (construcții și instalații). Se vor executa: lucrări de infrastructură și suprastructură; lucrări de artă ( poduri și viaducte, podețe, exclusiv podul peste Argeș, km 23-456, 70 - km 23 - 747, 30 și podul peste Neajlov, km 28 + 364, 94 - km 28 + 434, 94); lucrări de consolidare; lucrări hidrotehnice; lucrări de scurgerea apelor; lucrări de construcții civile ( arhitectură, rezistență, instalații electrice, instalații sanitare, instalații termoventilații); lucrări de drum și treceri la nivel, lucrări de semnalizare, telecomunicații; lucrări de protejare a mediului. Durata de execuție a lucrărilor este de 24 luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor.
Sursa foto: România Feroviară & Sen. Toma Petcu
Sursa text: România Feroviară & Sen. Toma Petcu